Blogger Templates

Wednesday, December 31, 2014

POLITEKNIK SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, SHAH ALAM, SELANGOR, MALAYSIA

Dunia baru.. terdetik pula nak update blog yang dah bersawang macam rumah tingga! Muahaha! Actually hari ni aku moody. Why.? Just give me a reason... Lalalala~ Aku rindu depa i mean aku rindu budak2 Penang. Hurm.. Life dekat sini...... ada pasang surut and why ade pasang surut? actually it back to me balik Hahaha! Eh keluar topik! Pui!!

POLITEKNIK SHAH ALAM ( PSA )! Actually not bad! Normal apa, setiap sesuatu itu pasti ada merit dan demerit yang tersendiri yang hanya mampu dikenalpasti jika kita terlibat dalam sesuatu situasi itu sendiri! When we talk about POLITEKNIK yang 1st akan terkeluar dari mulut kita " takkan nak masuk politeknik? Cari ar universiti. " Abang nak bagitahu sikit la, even kalau korang study dekat AS sekali pun, semua bergantung pada diri kita. Kalau kita sekadar study di F6 pun, kalau kita mampu buat yang terbaik, akan terbaikLah jadinya! Jadi, tak perlu pandang renah pada F6, tak perlu meremehkan POLITEKNIK, dan tak perlu nak berbangga dengan UNIVERSITI!

" maju jaya politeknik kita, Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah ". Pada aku ini lagu berhantu, sebab everytime kelas cancel, lagu nie yang akan aku nyanyikan! Hahaha! Rasa evil giler! Btw, pensyarah sini just fine la! Ada yang muka " horror " gila tapi bila dalam kelas, itu yang paling best. Bak kata omputih, " don't judge the book by its cover " MUET woi! Hahahahaha! Mengarut la aku malam2 buta nie! Bye. Assalam.

#PrayForMalaysia #PrayForPantaiTimur #PrayForPenang #PrayForAirAsia #PrayForIslam

**Follow insta jom..? iD : MRFAIESZFAIESZ

No comments:

Post a Comment