Blogger Templates

Monday, February 4, 2013

Pasrah & Redha

Tadi baru aku mulai rasa, bila sekali kita tinggalkan sesuatu, selamanya ia takkan jadi milik kita semula.
Aku perlu redha andai *** tidak lagi berada dibawah aku dan menghormati privacy *** sesi 2013.
Tahun lepas aku tidak diganggu dan tidak mahu diganggu. dan aku pasti, seyakinnya pasti, tahun ini diorang pun nak lalui benda yang sama..
aku sepatutnya fokus pada apa yang spetutnya.
K.R.S, BOLA BALING, PERSATUAN AGAMA ISLAM dan RUMAH HIJAU.
dan 100% aku harus lupa dan tinggalkan *** untuk selamanya meskipun hati tak sudi.
Apa yang aku mampu cakap, GOODLUCK dan pastikan program adalah jauh berjuta batu lebih baik berbanding tahun lepas...
GOODLUCK FOR THIS 05 FEB 13.
Welcome TPM.
Assalamualaikum, XoXO.

No comments:

Post a Comment